Jump to content

Grunt67

Lifetime Benefactor
  • Content count

    1,546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Feedback

    100%

Grunt67 last won the day on March 17

Grunt67 had the most liked content!

Community Reputation

527 Excellent

About Grunt67

  • Rank
    TGO Senior Member
  • Birthday 11/07/1943

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hartsville, TN
  • Interests
    Guns, hunting, reloading,football
  • Occupation
    Deputy Sheriff --- Retired

Miscellaneous

  • Handgun Carry Permit
    Yes
  • Law Enforcement
    Yes
  • Military
    Yes
  • NRA
    Yes
  • Carry Weapon #1
    Walther PPQ 40 S&W
  • Carry Weapon #2
    Walther PPS M2 9mm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Grunt67

    2018 Trail Camera Pictures

    Yep, I've been running mine year around for a couple of yrs now. Never know what you're gonna get. It's fun waiting to see what shows up. I keep corn out & a mineral brick ( deer ,squirrels, rabbits, lick that thing).
  2. Grunt67

    2018 Trail Camera Pictures

    Yep, almost black I guess, hard to say at nite. Only one to show up thus far, also had a buck & doe. Buck is growing, but rather ugly right now. Had likely the same buck last yr., ugly as a mud fence, LOL. I keep shelled corn out in a box at nite. Also have coons, rabbits, squirrels, doves, possums, skunks. Busy place back there, only about a 1/3 acre of timber. They make good use of it.
  3. Grunt67

    2018 Trail Camera Pictures

    I've had this "gentleman" visit in the woods behind my house, several times, just nosing around, LOL. Wiley coyote
  4. Grunt67

    TN Senate Preference

    Marsha!! According to an article in the Tennessean, Bredesen was "recruited" by Chuck Shumer. Not good.
  5. Grunt67

    hcp HCP - Expiration Date

    Dang good point!
  6. Grunt67

    hcp HCP - Expiration Date

    Well, Happy Birthday early, in case I miss it, but it beats the heck out of 74, LOL
  7. Grunt67

    hcp HCP - Expiration Date

    Oh, to be a youngun' again, LOL
  8. Grunt67

    BOA on the ball for sure!!!

    Good move Bersa. I've been with WB&T since 1990, no problems. Very satisfied.
  9. Grunt67

    Early Voting

    Got it! Voted this AM @ 9:30. One less thing to remember to do, LOL
  10. I replaced all 4 shop lights with LEDs, carport light, next. Big difference for me.
  11. Grunt67

    hcp HCP - Expiration Date

    You can use the receipt they gave you when you renewed in person, some form online as well. It will suffice until the new permit arrives.
  12. Grunt67

    Reply to Being banned from TGO

    PM would have been better, I agree. Apology accepted. I prefer not to discuss the matter any further, & let it drop. Tks, Larry
  13. Grunt67

    Reply to Being banned from TGO

    Mac, I guess I'm confused here. On the " where to go in Maine" thread, Chucktshoes referred to Canadians crossing the border as " Snow Mexicans". Is this OK?
  14. Grunt67

    Reply to Being banned from TGO

    Apparently you did not see the things he called me. I responded in kind. I hope it can be resolved, if not, I'll move on. I'm not a PC type person, & I stand my ground. I am not the person Chucktshoes claimed me to be, regardless of his interpretation.
  15. Grunt67

    Reply to Being banned from TGO

    I agree, but since he chose not to go the PM route, neither did I. BTW, the thread was deleted, so no record, I guess.

The Fine Print

Tennessee Gun Owners (TNGunOwners.com) is the premier Community and Discussion Forum for gun owners, firearm enthusiasts, sportsmen and Second Amendment proponents in the state of Tennessee and surrounding region.
TNGunOwners.com (TGO) is a presentation of Enthusiast Productions. The TGO state flag logo and the TGO tri-hole "icon" logo are trademarks of Tennessee Gun Owners. The TGO logos and all content presented on this site may not be reproduced in any form without express written permission. The opinions expressed on TGO are those of their authors and do not necessarily reflect those of the site's owners or staff.
Before engaging in any transaction of goods or services on TGO, all parties involved must know and follow the local, state and Federal laws regarding those transactions. TGO makes no claims, guarantees or assurances regarding any such transactions.
×

Important Information

By using this site, you agree to the following.
Terms of Use | Privacy Policy | Guidelines